Categorii

Dispac

Dispac

1972 - Acesta este anul nașterii companiei Dispac srl., o idee a luat naștere în urmă cu aproape treizeci de ani dintr-o pasiune a familiei pentru pământul lor „il Tavoliere delle Puglie”. Un pământ bogat în istorie, natură și cultură a mâncării bune. 

Fondatorul Dispac, domnul Giuseppe Di Fidio a moștenit de la tatăl său, Eugenio Di Fidio, avocat pentru studii și pasiune pentru fermier, o fermă înfloritoare cu o fermă veche „Casale” în mijloc. Pasiunea se realizează din dorința de a combina tradițiile locale și tehnologia: acesta este Dispac. De fapt, ceea ce urmează este un pas aproape obligatoriu pentru a parcurge cursul „cercul producției” care duce de la sol la consumatorul final prin transformarea și conservarea celor mai bune produse folosind tehnici dezvoltate după ani de experiență. DISPAC realizează acest vis de a exporta peste tot în lume bunătatea și tradiția țării noastre și continuă cu cei trei fii ai proprietarului implicați în actualul proiect. 

Să vorbim despre idee, proiect, pentru că ne place să ne gândim la ceva mereu în evoluție, care nu se oprește niciodată. Repere ale acestui proiect sunt dragostea pentru propriul pământ, concentrarea pentru cele mai bune produse, clienții noștri și profesionalismul nostru. Elementul emblematic al produselor noastre sunt de fapt măslinele „Bella di Cerignola” ale fermei noastre, 50 de hectare cultivate cu grijă și atenție pentru a selecta cel mai bun produs de oferit clienților noștri. Dar în toate materiile noastre prime, garantăm calitatea, legumele noastre la grătar, roșiile uscate la soare „italiane”, diferitele specialități oferite. 

Desigur, atenția noastră asupra materiilor prime nu ne-a făcut să uităm importanța celui de-al treilea factor de a realiza să realizăm 100% din proiectul inițial care stă la baza companiei noastre: Clientul mereu în centrul proiectului nostru și satisfacția clientului este esențială și pentru a realiza acest lucru trebuie să studiem în detaliu piețele fără a uita individualitatea reprezentată de diferitele țări naționale. și realitățile locale. Și acum ajungem la ultimul punct, profesionalismul. 

Doar înconjurând de personal calificat puteți obține un discurs de continuitate pentru a realiza toate punctele ideii inițiale. Menținerea unui dialog continuu între diferitele faze care decurg din proiectarea un produs nou, realizarea la vânzări și satisfacția clienților.