Categorii

Ruf

Ruf

O poveste de succes de 100 de ani

La 16 noiembrie 1920, Clemens Rump și Hubert Flerlage au pus bazele companiei cunoscute acum sub numele de RUF – care și-a început viața ca Rump & Flerlage oHG. Probabil că nu și-ar fi putut imagina niciodată în cele mai nebunești vise că o fabrică care produce desert și pudră de smântână va ajunge atât de departe în aproape 100 de ani care au urmat. Cu toate acestea, expertiza de specialitate a lui Hubert Flerlage în producerea pudrei de desert și perspicacitatea solidă pentru afaceri și ambiția antreprenorială a lui Clemens Rump s-au combinat pentru a crea o companie al cărei principiu călăuzitor încă rezista testului timpului: oferirea de cea mai bună calitate la prețul corect.

Desigur, brandul companiei și al produsului ar trebui să reflecte și această afirmație. În consecință, noul nume de marcă RUF a apărut în cele din urmă din literele inițiale ale numelor Rump și Flerlage.
Compania a început cu 30.000 de mărci de capital de lucru și următorul inventar:

-    133 lbs făină de cartofi
-    96 lbs făină de tapioca
-    1 kg vanilină
-    2 kg aromă de condimente de migdale

Inițial, echipamentul de afaceri pe care fondatorii le-au adus cu ei atunci când s-au mutat în sediul mic de pe Oldenburger Strasse din Quakenbrück a fost, de asemenea, cu adevărat modest:
-    o mașină de umplere cu motor și accesorii
-    două curele de transmisie
-    două butoaie de lemn și o masă cu stalier


Cu toate acestea, ceea ce le lipsea fondatorilor în materie de materiale și echipamente, au compensat mai mult cu idealism și muncă asiduă. Primii ani au fost grei: după primul război mondial, Germania a cunoscut niveluri ridicate de șomaj și inflație.

În noiembrie 1923, un miliard de mărci de hârtie valorau doar o marcă în aur. Toată lumea a trebuit să facă fiecare ban să conteze. Pe vremea aceea, nimeni nu-și permitea să facă un desert din 12 ouă, mult unt și zahăr, așa cum se cereau vechile rețete. Cu toate acestea, oamenii încă mai tânjeau să se trateze puțin.

Noi deserturi au intrat în modă și au apărut rețete în cărțile de bucate care erau budinci făcute din amidon și adăugau arome precum vanilie și ciocolată.

Acest fel de budincă era viitorul. Clemens Rump și Hubert Flerlage au avut nasul potrivit pentru această nouă tendință. Cu toate acestea, în Germania existau deja câțiva producători importanți de pudră de desert. Astfel, compania a început prin a distribui mărfuri doar în zonă, pe o rază de cel mult 50 de kilometri.


Produse


Pagina 1 din 1
Afisare 20 produse dintr-un total de 20
produse pe pagina